You are currently viewing Gør timeregistrering let på din arbejdsplads

Gør timeregistrering let på din arbejdsplads

Hvis du sidder på arbejdsmarkedet, så har du nok også opdaget er der er kommet nye regler, hvad angår registrering af vores arbejdstid. Som udgangspunkt er det et reglement, der skal sikre alle medarbejdere, men det kan måske også virke lidt omstændigt og irriterende. Derfor er der her nogle idéer til, hvordan din arbejdsplads kan gøre det lettere. 

Find en god digital løsning, der passer til virksomheden

Den digitale tidsalder kan betyde mange ting, både gode og dårlige. En af de gode, er at der efterhånden findes digitale løsninger til de fleste ting. Og timeregistrering kan være en af dem. Med en god digital løsning skal i som virksomhed ikke bøvl med det papirarbejde, der traditionelt set kan følge med registrering af medarbejdernes arbejdstid. Og derudover kan der måske også være mere råderum til at finde en løsning, der passer ind i det administrative system, som der i forvejen eksisterer i virksomheden. Sådan at det alt i alt kan blive en så gnidningsfri implementering som muligt. En af de platforme i kan overveje i den sammenhæng kan for eksempel være lave timeregistrering med https://e-komplet.dk/.

Det kan være en særligt hjælpsom platform for håndværkere, da de kan have adgang til deres timeregistrering fra mobilen af. Det kan give dem mere fleksibilitet, da de så kan føre protokol med deres timer fra den fysiske arbejdsplads de nu måtte befinde sig på – det kan jo skifte jævnligt for nogle håndværkere. Og dermed kan det også skabe mere overblik for den enkelte håndværker, der nu har sine samlede timer lige ved hånden. Derudover kan det også medfører mindre administrativt arbejde for vedkommende, hvilket nok kan antages at være en fordel for de fleste håndværker, der sjældent vælger faget for at lave papirarbejde. Hvis det lyder som en løsning, der kunne fungere for din virksomhed, så kan du med fordel undersøge produktets detaljer nærmere.