You are currently viewing Har din ejendom brug for en ny vicevært?

Har din ejendom brug for en ny vicevært?

  • Post author:
  • Post category:Generelt

De fleste boligforeninger har brug for en vicevært, som kan påtage sig alle de praktiske opgaver. Vedligeholdelse og rengøring i en boligforening er vigtig for, at beboerne trives i deres hverdag.

Viceværten sørger blandt andet for ting som rengøring og trappevask, de kontakter håndværkere på vegne af ejendommen og sørger også for små reparationer på boligens fælles områder.

Få tilknyttet en vicevært

Du får hurtig en travl hverdag, hvis du selv skal stå for vedligeholdelsen af din bolig. Derfor anbefales det, at du tilknytter en vicevært, som kan påtage sig rollen som alt-mulig-mand.

Den mest populære løsning er at ansætte en vicevært gennem ejendomsservice. Med ejendomsservice får du udført en lang række opgaver som græsslåning, rengøring, affaldssortering, snerydning og meget mere.

Når du bestiller fast ejendomsservice, så bliver du tilknyttet én samarbejdspartner, som hurtig lærer dine behov at kende.

Derfor skal du vælge ejendomsservice

Ejendomsservice er en genial løsning til dig, som gerne vil have det hele samlet i én pakke. I stedet for at knytte dig til 3-4 forskellige firmaer til forskellige opgaver, så kan du nøjes med at arbejde sammen med én leverandør.

Det er langt tryggere og nemmere for dig, fordi du får en pålidelig samarbejdspartner, som du kan starte et langvarigt og respektfyldt samarbejde med.

Hvad koster ejendomsservice?

Prisen varierer alt afhængig af, hvilken leverandør af ejendomsservice du vælger. Du kan regne med at skulle betale omkring 200-300 kroner om måneden pr. lejemål i din boligforening.

Hvis du har brug for flere services og daglige vedligeholdelsesopgaver, så kan du godt komme til at betale en del mere.

Derfor er det vigtig, at du finder en pålidelig leverandør af ejendomsservice, som du kan aftale en fast pris med. Så undgår du at stå med grimme overraskelser sidst på måneden.