You are currently viewing Få mere overskud med et projektplanlægningsværktøj

Få mere overskud med et projektplanlægningsværktøj

  • Post author:
  • Post category:Generelt

Hvis du har en virksomhed, ved du allerede at det kan være noget af det mest tidskrævende, kan være at skulle have styr på personale, løn, skat, moms, projekter, opgavestyring og meget andet.
Det kan give stress og give dig mindre overskud i hverdagen, til dem du holder af og dig selv. 
Så hvis du ikke allerede har et projektplanlægningsværktøj, kan det anbefales at anskaffe dig et nu.  

Fordele ved et samlet it-system 

Eazyproject hedder et samlet it projektplanlægningsværktøj, som samler alle de typer it-værktøjer, du har brug for, for at holde styr på virksomheden og give dig mere tid til andet.
Du kan tilpasse systemet, så du kun har de elementer du har brug for, så du ikke skal betale for værktøjer du ikke kan eller skal bruge.
Vi har samlet nogle af de værktøjer systemet tilbyder 

Projektstyring 

EazyProject er et komplet og meget brugervenligt projektstyringsprogram, der samler alt i en løsning, lige fra projektplanlægning til timeregistrering, rapportering og fakturering. 

Du får samtidig et Gantt og planlægningsværktøj med Drag & Drop, Kanban tavler, porteføljeoversigter og meget andet. 

Tidsregistrering 

Du kan let holde styr på hvor meget du eller andre har brugt at tid på forskellige dele af projektet, på kørsel eller rejser.
Du kan også bruge programmet til at holde styr på flextid, hvis i har det i virksomheden. Det er designet så du altid kan tilgå din tidsregistrering, både på mobil, tablet eller computer. 

Planlægning 

Du kan i programmet på en hurtig og simpel måde planlægge dine medarbejdere på tværs af projekter og opgaver. 

Du planlægger hurtigt og visuelt med drag & drop,  så nu er det endelig slut med excel-lignende skærmbilleder. 

Integrationer 

Hvis du allerede har nogle it-systemer, kan du integrere dem i Eazyproject. Det er gjort så let og overskueligt så muligt, så man nemt kan integrere andre værktøjer.